Ne Oldu Sana Google?

Yıllardır yaklaşık olarak aynı sade sayfa ile hizmet veren Google’da yer çekimine karşı koyamasaydı, sayfa nasıl görünürdü merak ettiniz mi? Google logosunu alıp diğer parçalara vurabildiğiniz bir sayfa nasıl dururdu?

İşte buradaki site tam olarak bu işi yapıyor, kullanımı zor ama eğlenceli bir Google sizleri bekliyor. 🙂

“Ne Oldu Sana Google?” için 2 cevap

  1. lan olm yerçekimi olmasaydı değil şu ankinin on yüz bin milyon katı olsaydı nolurdu olmuş o hemen düşüyo alet:D

    1. yok abi kafa biraz dağınık, düşünüdüğümün tersini yazmışım. 🙁

      sonradan düzelttim zaten yazıda hatta face’te te tekrardan gönderdim ama orada düzelmedi, hiç uğraşamam diyerek bıraktım… 🙂

Bir Cevap Yazın